Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phillips-site Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Phillips-site Leuven

Hoofdgebouw

Rooster, lijnenspel ondergrondse parking

Buizen, lijnenspel met rondingen

Groeten, Q.

Re: Phillips-site Leuven

Het is jammer dat er geen samenhang is tussen deze 3 foto´s?
    Alleen de 1ste laat zien dat het hier om het huidige Federaal Administratief Centrum, het vroegere Philipsgebouw in Leuven gaat.
    'Philips-site' is natuurlijk meer dan enkel maar die toren maar er staan daar zoveel andere gebouwen waar je iets van had kunnen laten zien. Foto 2 en 3 zeggen mij daarom niet zoveel en horen eerder thuis in het abstract onderdeel hier.
    Soit, jij bepaald uiteindelijk waar je de foto´s zet maar ik vind dat er hier meer uit te halen was
    Last edited by Geert_B; 24 oktober 2007, 12:34. Reden: Philips (met 1 l)
    BD0723BE

Comment

Ik ken die Philips (met 1 l) site niet zo goed, maar hier moet meer uit te halen zijn. Deze 'kiekjes' kunnen mijn aandacht echt niet langer dan enkele seconden vasthouden.
      Probeer in het vervolg eens
      - originele hoek (bv rooster heel laag en in perspectief)
      - focus op je onderwerp (vb de buizen : meer close-up laat nog steeds de karakteristieke vorm zien, maar maakt het plaatje minder druk. Je krijgt dan een meer zuiver lijnenspel (contrast tussen dwarse-streepjes-textuur en gebogen vormen).

Blijf experimenteren !
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

Comment

Geen enkele vind ik persoonlijk echt boeiend. Je zoektocht naar interessante(re) compo's zeker verder zetten

Comment

Working...
        X