Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Urban] Lemaire

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Urban] Lemaire

Heb zondag een bezoekje gebracht aan Lemaire.
    Leuk als je dan andere fotografen tegenkomt in een of andere gang

Opmerkingen zeer welkom.

Greetz,
    Loes

Re: [Urban] Lemaire

eerste twee vind ik wel goed maar denk dat ze meer tot hun recht zouden komen in z/w.

De laatste zegt me niet zoveel, te druk..

Comment

En Loesje was het leuk ?

foto 1 : de beste van de reeks Heel mooi gebruik gemaakt van dat kapotte tv-toestel. Je had misschien een ietsjes groter diafragma kunnen gebruiken om echt de nadruk te leggen op dat toestel, maar deze is ook echt wel goed hoor.
      Ik zou hem inderdaad ook wel wat bewerken, ofwel een zw met wat extra contrast, ofwel eens proberen je foto een beetje te desatureren, dat geeft ook meestal een mooi effect bij dit soort foto's.

foto 2 : mooie compo, goed gezien en mooie belichting. Maar ook hier zou ik de foto wat extra touch proberen te geven door bijv. een cross-process op toe te passen in PS. Dan ga je toch net dat iets meer sfeer in je foto krijgen.

foto 3 : tja, moest ik die hebben gemaakt zou die waarschijnlijk de eerste ruwe selctie niet hebben overleefd...

Groeten,

Pete
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Voor mij de eerste en daarna de tweede. Eens teruggaan op een bewolkte dag zou nog mooiere resultaten geven denk ik.
        Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Bedankt voor de tips allemaal, was de eerste keer en allemaal op 1 weekend. Dat was moeilijk selecteren uit een berg foto's.

Groetjes!
          Loes
          Last edited by Loesje; 28 februari 2008, 09:24.

Comment

Working...
          X