Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste foto roept herinneringen op aan de sfeer aan het eind / begin 19e eeuw. Zo moet het er ongeveer uitgezien hebben (maar dan zonder die auto's, masten en lichten).
De tweede foto is helemaal deze tijd. De compositie en met name de symmetrie zijn bijzonder knap. (Uit de verlichting voor het gebouw blijkt dat de opname niet precies in het midden is gemaakt. Een kniesoor (zoals ik) die daar opmerkingen over maakt.)
Overigens heb ik eens gekeken naar de site van Hans: indrukwekkend.
(Uit de verlichting voor het gebouw blijkt dat de opname niet precies in het midden is gemaakt. Een kniesoor (zoals ik) die daar opmerkingen over maakt.)
Goed gezien. 't Was niet mogelijk om pal voor het gebouw te staan. De kaaimuur is daar namelijk onderbroken door de aanlegplaats van de koninklijke familie. Je kan daar wel staan maar je staat dan veel lager én je hebt dan veel storend licht op je toestel.
Heel mooi. Tevens kan ik niet kiezen tussen 1 of 2.
Beiden kunnen mij bekoren.
Misschien één vraagje: Heb je deze foto's bewerkt met een soort bruinfilter?
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment