Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
Was de lucht echt zo grijs eigenlijk?
Goed gezien Yowan, de lucht was initieel lichtblauw tot wit, maar om het geheel een
donker sfeertje te geven heb ik de lucht doorgebrand & omgezet naar grijs...
Dat kan alleen maar betekenen dat ik weer te slordig te werk ben gegaan, want ge zoud het ni mogen zien
Goed gezien Yowan, de lucht was initieel lichtblauw tot wit, maar om het geheel een
donker sfeertje te geven heb ik de lucht doorgebrand & omgezet naar grijs...
Dat kan alleen maar betekenen dat ik weer te slordig te werk ben gegaan, want ge zoud het ni mogen zien
de zonnige stukken die het gras zo vrolijk groen en het water zo helder laten reflecteren verraden voor mij in feite dat het eerder een blauwe lucht was
niettemin vind ik het een zalig sfeertje dat je gecreëerd hebt met je bewerking ... de compo is idd pure klasse ...
tis zo een sterk bijna 3D beeld geworden dat ik zo precies het gevoel heb dat ik daar met mijn voetjes in het malse gras sta ...
Comment