Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Voor mij de tweede. Het gebouw komt er beter over. Bij de eerste zit er misschien wel meer contrast in de lucht en ook het water op de voorgrond is mooier belicht, maar dat weegt niet op tegen de kleuren van het gebouw.
Na de vorige post in natuur & landschappen was ik benieuwd of je nog foto's had van mijn werkomgeving.
Het is wel degelijk een kasteel! zie hier
Bewoond door kloosterzusters, en enkele ruimtes worden door de school gebruikt. Het scholencomplex ligt in verschillende blokken naast dit kasteel.
Na de vorige post in natuur & landschappen was ik benieuwd of je nog foto's had van mijn werkomgeving.
Het is wel degelijk een kasteel! zie hier
Bewoond door kloosterzusters, en enkele ruimtes worden door de school gebruikt. Het scholencomplex ligt in verschillende blokken naast dit kasteel.
dat weten we dan ook weer bij bedankt lut voor de info
mvg
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Wit-balans lijkt me niet goed, maar dat kan je nog wel rechttrekken met de levels in Photoshop. Je mist ook wat contrast en het geheel mag ook wat verscherpt worden vind ik...
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment