Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Tsja , goede vraag sharkdog
Vond de blauwe lucht wel passen bij de rest , mede door de weerkaatsing in het raam.Heb ook het gevoel dat het blauw het linkergedeelte van de foto wat beter vult.
Om te beginnen moet ik zeggen dat ik het een knappe reeks vind.
De 2e opname heeft wel mijn duidelijke voorkeur, mede door het strakke lijnenspel dat m'n hierin opmerkt. Ook goede omzetting naar zw/w.
Bij foto 1 was het nog beter geweest, indien de brugreling juist verder doorliep in de reflectie van de ruiten. (was misschien onmogelijk ! )
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Mooie reeks en mijn voorkeur gaat uit naar 3. De twee volwassenen en het
kind die een trap opgaan waarvan men het einde niet ziet. Wat zit er aan de
achterkant ? Die 3 mensen in een wat mensonvriendelijke omgeving.
Het doet me denken aan de oude reeks the avengers. Er liep daar ook bijna
nooit volk rond in de steden. Heel bevreemdend.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Tsja, nummer 3 geeft inderdaad zo'n vervreemd gevoel... erg goed neergezet! Maar foto 1 met die kleuren ! Doet me ergens weer denken aan m'n analoge tijd, Velvia in de camera, cross-processing... Bij foto 1 blijf ik dus langer kijken
____________ Everything has its beauty, not everybody sees it [Confucius] Website | Instagram
Comment