Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

this house once was a home ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: this house once was a home ...

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
    Mooie reeks. Foto's die vragen oproepen.
    @ Lana: Hoeveel attributen neem je zoal mee op fotoshoot?
    buiten mijn kodakske had ik hier niks anders bij ... de dingen die je ziet zijn allemaal dingen die er daar ook effectief waren
    de stoel heb ik zelfs niet verplaatst ... en die posters die lagen daar ... kheb er zo 2 een beetje rondgedragen en wel ergens neergezet ... hier is nog zo eentje
    de tekst bij de roos is de originele tekst ... was alleen zeer slecht leesbaar en daarom heb ik hem er opnieuw opgezet ...

als ik bijvoorbeeld met emma op stap ga ... dan heb ik mijne koffer vol met prulledingeskes en al naargelang de mood gebruik ik die ... das nooit bewust gepland ... maar ja ... je onderbewustzijn weet veel meer

@jan brouwers ... nee dedju ... kheb daar niks gevonden ... wel 5 minuten schrik gehad want ik dacht dat er nog iemand rondspookte ... twas een vogel
    Scotty... beam me up !!!

Comment

lana ik begin van je kleuren te houden vind het knap hoe je dat altijd doet
      Flickr

Comment

3 en 1 (in die volgorde) zijn zalig
        Zeer mooie kleuren die wel een heel aparte sfeer oproepen

Greetz,
        Aster
        When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Bedankt voor de info.
          Dat van die vogel kan ik me goed voorstellen want het is sowieso al een locatie waar je door de herinneringen aan wat zich daar (misschien) heeft afgespeeld word meegezogen en dat geeft toch een vreemd gevoel mee.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Knappe serie.

De eerste is heel mooi.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
            X