Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderopvang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kinderopvang

Mooie reeks Jan!
    Ik ben er vandaag ook toevallig weer eens geweest. Ik zie dat ik sommige foto's ook genomen heb maar dat jij ook dingen gevonden hebt die ik niet gezien heb. Iig, het is er weer wat veranderd tov enkele maanden geleden.

@ Tim: Het was een poster van een race in zolder die in augustus 2000 doorging
    http://www.bertbeckers.be
    http://www.facebook.com/Bert.Beckers.Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertB Bekijk bericht
      Mooie reeks Jan!
      Ik ben er vandaag ook toevallig weer eens geweest. Ik zie dat ik sommige foto's ook genomen heb maar dat jij ook dingen gevonden hebt die ik niet gezien heb. Iig, het is er weer wat veranderd tov enkele maanden geleden.

@ Tim: Het was een poster van een race in zolder die in augustus 2000 doorging
      Haha, die locatie begint erg populair te worden. Was ook af te wachten, iedereen die er woont kan er zo komen . Ik heb op toevallige wijze als eerste gepost, maar toch was Jan er eerder (denk ik). Dat poppetje had namelijk iemand op de grond gesmeten...

Nogmaals bedankt voor de informatie over die poster. Hij was me namelijk nog bijgebleven. Dat ik totaal fout zat met die film wist ik niet.

Maar lag daar op de grond niet ook een poster(tje) over een film?
      blog: www.timfreh.wordpress.com

Comment

Mooie reeks!
        Met voorkeur voor je tweede foto

Greetz,
        Aster
        When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Tweede foto is inderdaad de beste! Geeft perfect de link aan met de locatie

Lijkt me wel geen aangename plaats om rond te lopen maar er zijn precies wel veel mogelijkheden om foto's met emotie te maken...

Comment

Working...
          X