Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

360° [La Défense - Le Louvre]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 360° [La Défense - Le Louvre]

Last edited by Maarten_T; 13 augustus 2007, 17:51.

Re: 360° [La Défense - Le Louvre]

Hier wordt ik wat duizelig van
    De manier waarop je deze gemaakt hebt is wel schitterend maar La Défence komt door dit panoformaat wat gedrongen over op de foto. Ikzelf ben er nog nooit geweest maar wat ik al gezien heb van dit gebouw is dat dit een indrukwekkend gebouw is om onder te staan.
    Helaas komt deze indruk door het smalle formaat niet over bij mij.
    Tevens neemt de witte lucht op beide foto´s wat teveel details weg van het geheel
    BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Hier wordt ik wat duizelig van
      De manier waarop je deze gemaakt hebt is wel schitterend maar La Défence komt door dit panoformaat wat gedrongen over op de foto. Ikzelf ben er nog nooit geweest maar wat ik al gezien heb van dit gebouw is dat dit een indrukwekkend gebouw is om onder te staan.
      Helaas komt deze indruk door het smalle formaat niet over bij mij.
      Tevens neemt de witte lucht op beide foto´s wat teveel details weg van het geheel
      Panoramas op internet tonen is altijd een beetje "zielig" omdat het zo smal is. Groot geprint is dat natuurlijk veel indrukwekkender dan in zo'n smal kader. Ik denk dat het daardoor komt dat de Arche niet zo imposant overkomt.. maar als je kijkt naar de mensen onder aan de trappen zie je toch wel dat het een groot gebouw is hé.
      Last edited by Maarten_T; 13 augustus 2007, 22:43.

Comment

Wow, nu heb je "de" panorama locatie (Parijs) wel weten te vinden en vast te leggen
        Zijn ze je trouwens aan het Louvre niet komen wegjagen met je statief?
        Knap werk! Komt op het eerste zicht wel wat duizelingwekkend over ja, maar zoals je zegt moet je zoiets in het groot zien...
        Ik ben er in ieder geval van onder de indruk. Die van het Louvre spreekt mij het meest aan.
        Grtz, Sus
        Mijn plaatjes op 500px...

Comment

Zoveel moois...

en dat allemaal op 1 plaatje

Knap gedaan!

Je zal er waarschijnlijk ook wel wat kilometers voor afgelegd hebben met je statief
          Kimmy

Comment

Knap werk
            Panoramapogingen bij het Louvre ondernam ik ook al, maar de jouwe zijn veel beter!
            Bovendien liep er bij mij ook telkens teveel volk (naar mijn goesting dan) rond bij de piramide.
            Een fotograaf hoeft geen trofeeën te winnen, hij maakt z'n juweeltjes zelf.

Comment

Mooi gemaakt, had iets anders verwacht als verassing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suske Bekijk bericht
                Zijn ze je trouwens aan het Louvre niet komen wegjagen met je statief?
                En niet alleen aan het Louvre hoor... maar gelukkig was ik altijd net op tijd klaar

Comment

Dit steekt technisch wel knap in elkaar!

mvg,

Roland

Comment

Working...
                  X