Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gibson Guitar Town, London

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gibson Guitar Town, London

Het is eigenlijk een combinatie van Architectuur en kunst.. Als het hier niet op zijn plaats staat, verhuis het topic gerust naar een ander thema.

1.

2.

3.
    Last edited by Eline; 31 juli 2007, 09:18.
    http://www.ijsregen.com

Re: Gibson Guitar Town, London

Mooi ! Vooral de derde foto !!
    Katten zijn altijd fotogeniek.
    Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
    -Gladys Taber-

Comment

een experiment, niet volledig mijn smaak, wegens iets te grijzig.
      wel toffe compo's De wolken in nummer 2 zijn ietsje slordiger bewerkt dan de rest

Comment

Dankjewel Bormie!

Yowan-Kenobi: Een experiment kun je het nietecht noemen, want ik heb dit al eens vaker gedaan en het is eruit gekomen zoals ik het wilde.
        De wolken zijn nergens bewerkt hoor, er zit gewoon beweging in door de verschillende belichtingstijden.
        Dankjewel voor je commentaar.

Comment

ik ben overtuigd dat deze er uit gekomen zijn zoals jij dat wou Waarom dacht ik aan nabewerking? Wel, omdat er in de 2de opname een soort "rand" te zien is aan de wolken vertrekkende van de linksbovenhoek naar het midden bovenaan, net alsof ze een stijle donkere rand hadden. Vandaar... Wat mij betreft had er nog wat meer echt wit mogen inzitten, maar zoals je zegt, het is zoals jij het wou. Daarom niet mijn smaak

Comment

knappe composities, je gebruikte techniek vind ik hier minder op zijn plaats, komt voor mij ook te grijzig over, dit mag hard z/w zijn
            Steven

Comment

Ik ging vanmorgen achter mijn eigen scherm zitten, en het zag er hier inderdaad veel slechter en fletser uit dan op het tft scherm waarop ik ze gisteren had bewerkt. Ik heb dus jullie opmerkingen bekeken, en ze bewerkt met goede zwart/wit omzetting en iets meer contrast, en vind ze zo persoonlijk veel beter! Wat jullie?

Steven en Yowan, ik ben benieuwd wat jullie er zo van vinden.

Comment

yep, dit werkt beter, kvind het nog altijd geweldige platen, die nu beter tot hun recht komen
                Steven

Comment

Eline, prachtwerk, met wat meer wit en zwart erbij zoals nu het geval is kan ik deze opnames zeker smaken!!! Knap!

Comment

Ha bedankt! Wat een ander beeldscherm toch een verschil maakt zeg!

Comment

Mooie reeks, al is de wolken partij bij nr. 2 niet helemaal optimaal. Omzetting prima gelukt. Het onderwerp - ben zelf gitarist - kan mij zeker bekoren.
                      Sterke voorkeur voor nr. 3.

Smaakt naar meer

Groet,
                      Wim.
                      Nikon D70s / AF-S Nikkor 18-70 3.5-4.5G / Hoya Super UV / SB-400 en veel te weinig tijd!

Comment

Zeker beter met dit contrast!
                        Wanneer ik ze gisterenavond voor het eerst zag vond ik ze wel te grijs, maar kon er geen kritiek op geven. Dacht dat ijsregen in een sombere periode zat.
                        Vandaag ogen ze stukken beter. Een kunst op zich, deze H D Zwart-Wit foto's.

Comment

Working...
                        X