Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Ik wilde de bovenkant, het groen niet verwijderen om de volledig gefotografeerde reflektie van het oude gebouw te hebben.
Ik probeer altijd de fotoverhouding te behouden, of zou ik daar geen rekening meer houden?
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Maar dat groen?
Het is inderdaad moeilijk om in zo'n omgeving de foto te maken die je wil. Een stad is geen studio.
Maar dat groen had gelijk wat kunnen zijn : bouwkranen, andere huizen, autobusssen en trams enz. Alle dingen die bij een stad horen.
Dat groen is zo rustig en vredig. In tegenstelling tot het architecturale van wat je wil tonen.
Hola.... je kan de zaak ook omkeren. Nog meer groen zodat het contrast met het stedelijke duidelijker wordt. Zodat het een tegenstelling wordt. Maar het beeld in die ramen is wel tof gezien.
't Is natuurlijk gemakkelijk voor ons om "achteraf" van alles over jouw foto te zeggen hé
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment