Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour de la Platte Taille

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tour de la Platte Taille

    foto gewist
    Last edited by dg; 7 september 2007, 23:11. Reden: foto gewist
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

  • #2
    Re: Tour de la Platte Taille

    Alhoewel er over de compositie zeker nagedacht is, heb ik geen wow-gevoel. Wellicht omdat het geheel nogal donker overkomt.

    Groetjes, Wim
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

    Comment


    • #3
      Re: Tour de la Platte Taille

      Tof contrast tussen de donkere partijen links en het witte gebouw/toren plus wolk rechts.
      Heb ook de indruk dat er ruis is toegevoegd aan de lucht ofwel foto met hoge ISO genomen om het industriele gevoel te verscherpen.
      Compo is zoals gezegd over nagedacht maar het totaalbeeld van de foto vind ik net niet krachtig genoeg om te boeien...

      Comment


      • #4
        Re: Tour de la Platte Taille

        Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
        Heb ook de indruk dat er ruis is toegevoegd aan de lucht ofwel foto met hoge ISO genomen om het industriele gevoel te verscherpen.
        Speel zelf eens met de kanaalmixer (op monochroom) met een donkerblauwe lucht en kijk wat er tevoorschijn komt.
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: Tour de la Platte Taille

          Heb het eens geprobeerd en er komt idd wat ruis tevoorschijn.
          Dus had ik toch gelijk dat je er hebt toegevoegd , je hebt het alleen onrechtstreeks gedaan via je kanaalmixer

          Comment


          • #6
            Re: Tour de la Platte Taille

            Tja, wat kunnen we hier op zeggen....
            Technisch in orde en de compositie mag er wezen....mooie foto voor in een architecture reeks.
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment

            Working...
            X