Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concorde Resort te Antalya

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concorde Resort te Antalya

    Hierbij een foto van het in de vorm van een concorde gebouwde horel te Anatalya. Ik vond dat dit hotel wel iets had...is natuurlijk niet zo evident om het in zijn geheel op foto weer te geven.



    canon 20D + Tamron 17-50 / 20mm / F5 / 1/100 / iso 400

  • #2
    Re: Concorde Resort te Antalya

    speciaal gebouw maar voor de compo zou ik het (lelijke) grijze gebouw rechts weglaten en ofwel een stukje van de lucht of een stukje van het zwembad bijsnijden want nu staat het IMHO wat te centraal in de foto Had je bij het nemen van de foto niet wat meer naar links gekund of zat je dan in het zwembad
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Concorde Resort te Antalya

      Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
      speciaal gebouw maar voor de compo zou ik het (lelijke) grijze gebouw rechts weglaten en ofwel een stukje van de lucht of een stukje van het zwembad bijsnijden want nu staat het IMHO wat te centraal in de foto Had je bij het nemen van de foto niet wat meer naar links gekund of zat je dan in het zwembad
      Wat meer naar links had inderdaad het probleem van natte voeten opgeleverd

      Comment


      • #4
        Re: Concorde Resort te Antalya

        Jammer dat je geen groter diafragma gebruikt hebt met een wat langere sluitertijd, foto zou dubbel zo scherp zijn.

        HDR zou ook lekker geweest zijn, met die dreigen wolken boven het zwembad.

        compositie vind ik wel ok

        Mvg,

        Dextro

        Comment

        Working...
        X