Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ile d'Oleron - La Citadelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ile d'Oleron - La Citadelle

    La Citadelle in het plaatsje Château d'Oleron (Frankrijk)

    ...



    ...



    ...



    ...

  • #2
    Re: Ile d'Oleron - La Citadelle

    Jij was daar.........en het was zo.
    Geen bijzondere visie, beetje grijs allemaal.
    Nee, sorry.
    ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
    Ook: DIGITAAL: Canon 20D

    Comment


    • #3
      Re: Ile d'Oleron - La Citadelle

      Het onderwerp is mss ook wel niet het eenvoudigste om een leuke foto te maken.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Ile d'Oleron - La Citadelle

        In 1994 bezocht ik het eiland per boot. Prachtig eiland, met een aparte sfeer.
        De beelden die je brengt zijn wel 100% typisch voor de restanten oorlogen die omheen de eilanden gevochten zijn.
        Het is een prachtig eiland met vele jachthaventjes met een aparte sfeer heel pitoresk, waarbij je de restanten van de oorlogen uit ver verleden tijden al snel vergeet, hoewel ze alom tegenwoordig zijn.
        Toch iets om niet te vergeten... We zijn wie we zijn en wie we kunnen zijn door de oorlogen uit het verleden. La Citadelle, een mooi stukje goed gepreserveerde geschiedenis, zeker een bezoekje waard. Veel te groot om het in enkele beelden te vervatten, en daarom misschien ook de povere reactie hiervoor.
        De beelden doen me toch herinneren aan mijn bezoek destijds en zijn zeker typisch voor de omgeving en in die zin, voor mij toch sprekend .

        Comment

        Working...
        X