Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is het soort foto's waarop ik kick maar waaraan ik zelf nog niet toe ben.
Oprecht gefeliciteerd met alle drie.
NB En bedankt aan Photoshop dat het daar zo proper is.
bijzonder strak en knap!
voorkeur voor de eerste, enkel jammer dat die lamp rechtsboven stuk is
Dat vond ik net zo mooi, doorbreekt de symetrie een beetje, maar absoluut niet op een storende manier. Maakt de foto alleen maar interessanter om naar te kijken.
Dit is het soort foto's waarop ik kick maar waaraan ik zelf nog niet toe ben.
Oprecht gefeliciteerd met alle drie.
NB En bedankt aan Photoshop dat het daar zo proper is.
U bent er wél aan toe,gewoon op pad gaan statief meenemen en zoeken naar een mooi symmetrisch lijnenspel. Geloof me...opeens begint u foto's te maken waarvan u denkt " Ongelooflijk.dit lijkt wel kunst ".
De foto's zijn prachtig,echt een locatie die er om vraagt gefotografeerd te worden
Wauw! Sjieke reeks!
Die eerste is echt SUPER...als je op en neer scrolt, krijg je trouwens ook nog es 'n echt roltrap-gevoel.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment