Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je om comments vraagt, dan kun je de foto's beter posten in Fotodiscussie, daar horen die vragen namelijk thuis. In Showcase post je je beste werk. Foto 1 en 2 zijn niet scherp en daarnaast zijn ze inderdaad veel te klein om goed te kunnen beoordelen.
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
De derde vind ik wel iets hebben.
Bij de eerste 2 mis ik scherpte.
Voor je eerste had je misschien beter meerdere opnames gemaakt en deze in PS of zo samengevoegd.
Als je om comments vraagt, dan kun je de foto's beter posten in Fotodiscussie, daar horen die vragen namelijk thuis. In Showcase post je je beste werk.
Dus volgende keer toch effe de regeltjes beter lezen alvorens te posten.
Oorspronkelijk geplaatst door JLP
Foto 1 en 2 zijn niet scherp en daarnaast zijn ze inderdaad veel te klein om goed te kunnen beoordelen.
En deze mening deel ik volledig, dus of jij dat nu zegt of niet, bij een grotere foto kunnen we dat zelf beoordelen. Maar als jij deze scherp genoeg vindt heb je mijn zegen hoor maar probeer het dan eens in "test".
De eerste twee zijn hier helemaal niet scherp.
Als je zelf denkt dat het aan het resizen ligt dan had je beter een beetje minder of op een andere manier geresized.
De derde is inderdaad de enige die een beetje correct is.
Comment