Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kroatiche kerk II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kroatiche kerk II

    Dus jullie hadden meer zoiets verwacht ?

    Fuji Finepix S7000

  • #2
    Re: Kroatiche kerk II

    Oorspronkelijk geplaatst door Styn74 Bekijk bericht
    Dus jullie hadden meer zoiets verwacht?
    Neen, dit hadden wij helemaal niet verwacht!

    Als deze foto de scherpte had van jouw vorige (Kroatische kerk 1), dan had je de verwachtingen kunnen inlossen.
    Hier is waarschijnlijk iets mis gegaan met het bewerken of resizen. Bovendien is de titel nog altijd verkeerd geschreven en staat de toren nog altijd scheef.

    Jouw foto is dus nog niet helemaal "done by Styn74". Er is nog wat werk aan.
    Last edited by Jos Vanhengel; 28 juni 2007, 01:54.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Kroatiche kerk II

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Neen, dit hadden wij helemaal niet verwacht!

      Als deze foto de scherpte had van jouw vorige (Kroatische kerk 1), dan had je de verwachtingen kunnen inlossen.
      Hier is waarschijnlijk iets mis gegaan met het bewerken of resizen. Bovendien is de titel nog altijd verkeerd geschreven en staat de toren nog altijd scheef.

      Jouw foto is dus nog niet helemaal "done by Styn74". Er is nog wat werk aan.
      MOEILIJKE MENSEN
      bedankt voor de tip
      Fuji Finepix S7000

      Comment


      • #4
        Re: Kroatiche kerk II

        deze opname zoals die hier nu staat heeft enorm te lijden onder de toegepaste compressie. De opname is wat, 35Kb? Met alle lelijke compressie artefacten tot gevold. Jammer....

        Comment


        • #5
          Re: Kroatiche kerk II

          Heb dit gebouw in Umag, Kroatië ook gefotografeerd, snel omdat we op weg waren naar de haven met een grote groep, maar ik vond dat het gebouw links niet mocht ontbreken, heeft meer waarde dan het terras rechts (waar we trouwens lekker gegeten hebben)

          Hoop dat ik mijn foto mag invoegen, anders verwijder ik em weer

          Edit mod JLP: Het is niet toegestaan om in andermans Showcasetopics zelf ook foto's toe te voegen, daarom is de foto verwijderd, evenals het commentaar op de foto.
          Last edited by JLP; 14 juli 2007, 11:14.

          Comment

          Working...
          X