Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klopt maar niet altijd gemakkelijk met een bridge.
Door het verschil van kleur vind ik hem toch wel wat loskomen en hier mag de achtergrond ook wel gezien worden omdat dit het beeld in zijn omgeving toont.
je hebt wel gelijk wat de achtergrond betreft, maar dan wel rekening houden met de compo, nu staat de boel in de achtergrond nogal storend scheef.
grt,bouk.
Dank U. ben maar een amateurken. Weet nog niet goed waar ik op moet letten.
Heb hem bij de sokkel rechtgetrokken en het storend stuk sokkel alsook de scheve linker gevel weg gecropt.
Iets beter?
Dat vind ik beter.
Ik vind hier nu net niet dat de achtergrond onscherper moest,er is inderdaad voldoende kleur- en vormverschil zodat het beeld voldoende los komt van die achtergrond.
Na het rechttrekken al een stuk beter. Ik denk dat je, ondanks dat het een bridge is, de achtergrond zeker waziger kan maken. Ik zou ook meer ruimte geven rechts.
Tip: als beginner kan je dikwijls veel meer bijleren uit je foto in de discussieforums ipv in showcase.
Comment