Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De derde is misschien wel het mooist, maar tevens het minst orginele. Hoort eigenlijk niet in de serie thuis.
De eerste twee vormen wel een harmonieus paar. Met een voorkeur voor de eerste. Leuk zoals de bovenleidingportaal in het verlengde van het hoofd van het mannetje ligt.
Ik heb steeds wat problemen als ik foto's zie op het forum die hetzelfde idee als voorheen tonen, al is dit misschien niet terecht van mij twee van de foto's zijn hier al op een bijna identieke manier gepasseerd en wringt dat een beetje bij mij. http://forum.belgiumdigital.com/show...erpen+centraal
(Vicky)
De laatste hebben we al meer gezien en de andere vind ik verschrikkelijk saai van kleur maar dat ligt natuurlijk niet aan jou maar aan de schildersfirma.
Ik heb steeds wat problemen als ik foto's zie op het forum die hetzelfde idee als voorheen tonen, al is dit misschien niet terecht van mij twee van de foto's zijn hier al op een bijna identieke manier gepasseerd en wringt dat een beetje bij mij. http://forum.belgiumdigital.com/show...erpen+centraal
(Vicky)
''trein gemist, 't is toch om met uwe kop tegen de muur te lopen!''
(Zaychik)
Maar ik wil daarmee je foto’s niet afbreken of discussiëren wie eerst is, het blijven mooie compo’s en een mooie nabewerking
Dat wil toch gewoon zeggen dat hij een goed oog heeft...meer niet. Je kan niet alle foto's van op dit forum hebben gezien. Ik kende ze niet en vind het knappe foto's.
(Vicky)
''trein gemist, 't is toch om met uwe kop tegen de muur te lopen!''
(Zaychik)
Maar ik wil daarmee je foto’s niet afbreken of discussiëren wie eerst is, het blijven mooie compo’s en een mooie nabewerking
Antwerpen Centraal is sinds de recente opening nu eenmaal een gedroomd decor voor fotografen. . Iemand met een beetje oog en gevoel voor fotografie zoek dan ook de leukste standpunten op. Binnen de kortste keren krijg je dan ook platgelopen paden... En dan kan het al wel eens voorvallen dat die éne leuke foto plots niet meer zo origineel blijkt te zijn.... jammer maar helaas. Dat maakt de foto's en de compositie er daarom niet minder op.
Ik vind ze zeker geslaagd (en idd, die schilders hadden best wat creatiever kunnen zijn )
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!
Dat wil toch gewoon zeggen dat hij een goed oog heeft...meer niet. Je kan niet alle foto's van op dit forum hebben gezien. Ik kende ze niet en vind het knappe foto's.
Tja, tis een gevoel en gevoelens heeft niemand in de hand é Maar ik begrijp het wel. Tis zeker niet als aanval dat ik het bedoelde ze
Comment