Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Watershei

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn Watershei

Eindelijk, met de hulp van enkele BD'ers, de weg gevonden na de oude mijngebouwen in Waterschei...
    Het was de moeite qua architectuur, ma de spanning van't urbex viel helemaal weg door al die halfnaakte modellen die er rondliepen...jammer...
    foto's zeggen meer dan woorden...
    Dit zijn de beste 3 van mijn reeks vond ik, hopelijk vinden jullie dat ook...
    tips blijven welkom...

-grtz-

Canon EOS 350D EF-S 18-55mm / Canon 50mm 1.8 EF II / Sigma 55-200 / set uv-filters
    Compact camera : Kodak z740

Re: Mijn Watershei

Heel mooie reeks
    Ik vind de mijnkarretjes op foto 2 de mooiste
    BD0723BE

Comment

Mooie reeks, heb ook voorkeur voor de mijnkar.

(Wanneer ben je er geweest?)
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Deze fraaie platen heb je daar toch kunnen maken zonder dat die modellen je in de weg liepen.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Het been is duidelijk verdwenen uit de mijnkar.

Jammer dat je foto 2, maar vooral 3 teveel verscherpt hebt, want de foto's zijn verder mooi.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            Deze fraaie platen heb je daar toch kunnen maken zonder dat die modellen je in de weg liepen.
            idd...bedankt voor de tip nog he...
            de modellen vond ik niet erg, waren mooie exemplaren bij, ma de spanning was er wa af vond ik...

@paly: ben er gister, zaterdag, middag geweest...

@de rest: bedankt voor de goede commentaar...'t verscherpen op foto 2 en 3 komt volgens mij door't verkleinen want met photoshop heb ik ze ni verscherpt...

-grtz-
            Canon EOS 350D EF-S 18-55mm / Canon 50mm 1.8 EF II / Sigma 55-200 / set uv-filters
            Compact camera : Kodak z740

Comment

mooie reeks. Maar vooral de 2de & 3de kunnen mij bekoren. Mooi zo.

Comment

het mijnwagentje, héél mooi!

Comment

Heel mooi, moet ik ook eens gaan zoeken (bompa en tante wonen in de buurt van Beringen). Was dit vrij toegankelijk?
                  Ik ben eens alleen gaan rondkijken in de Eilermarke, een verlaten textielfabriek in Gronau (Duitsland, bij Enschede). Groot complex, best leuk. Dat was officieel echter niet toegankelijk, maar de voordeur (lees: het hek) stond open, waardoor ik op elke verdieping kon rondflaneren en zelfs de half doorgeroeste ladder van de schoorsteen/watertoren kon opklimmen.

Na de examens ga ik eens wat in de Rupelstreek zoeken naar industrieel en ander erfgoed, om daar wat rond te rijden met een Nederlandse Urbex-lovester.

Daarnet zag ik nog in Burcht een relatief groot krot naast de kerk, aan de Scheldedijk. Helaas met een vrij hoge bakstenen muur en aan de kant van de dijk een niet zo ongevaarlijk metalen hek rond. Overdag loopt er wel wat volk rond, dus zo ongemerkt raak je er niet binnen Zijn er eigenlijk omgevingsbewoners die hier meer van weten?

Comment

Working...
                  X