Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoofdkantoor Renson

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoofdkantoor Renson

Wie wel eens via de E-17 naar Frankrijk rijdt, komt hoogstwaarschijnlijk het hoofdkantoor van het bedrijf 'Renson' tegen.
    Dat gebouw is 's avonds altijd mooi verlicht, en ik wou dat eens vastleggen. Het beste moment om dat te doen is -vind ik dan- in de schemering / twilight.

Fotolog -DevLog

Re: Hoofdkantoor Renson

Drie technisch geslaagde foto's. Jammer dat er tweemaal een auto bij staat.
    Nummer twee vind ik het mooist, omdat de lijnen in het plafond het diepte-effect versterken.

Ik wist niet dat we in België ook termietenheuvels hebben.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Prima gedaan
      mvg,
      Ludo V.

Comment

vind de tweede opname de beste.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik passeer geregeld overdag bij Renson langs de E17 enne... knap gedaan!

Voor mij nummer één, ongeacht het voertuig in beeld (kun je nog wegshoppen).

Comment

Thx voor de reacties.
            't Is idd jammer van die auto's, maarja, die versleep je niet zomaar natuurlijk. Op de eerste foto vind ik die auto niet zo storend, op de laatste wel.
            Ik ben echter niet zo'n fan in het weghalen van elementen op een foto met PS, dus ik laat ze maar staan.

Die 'termietheuvels' schijnen daar te liggen omdat er vroeger eiken stonden waar nu die pilaren staan. Waarschijnlijk liggen de boomstronken er nog onder; die pilaren stellen nu de eiken voor.
            Fotolog -DevLog

Comment

mooie foto's, avondssfeer is goed vast gelegd. Vind persoonlijk de eerste het beste. Auto daar stoort me ook niet.

Comment

Working...
              X