Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bij die eerste foto stoort de paal links toch wel, ik had een klein beetje meer naar rechts gaan staan om die te vermijden, voor het overige vind ik die foto van het colloseum goed, de zon zit mooi op de gevel van het colloseum, mooie blauwe lucht als achtergrond, belichting ziet er prima uit.
De tweede vind ik een goede plaat, ook omdat je hem in zwart-wit hebt omgezet, ik heb wel de indruk dat de wolken net een tikje overbelicht zijn.
De derde heeft misschien niet meteen een aandachtstrekker maar is gewoon een goede foto.
Bedankt voor jullie reacties.
Ja die paal en die voetganger heb ik er juist ook opgezet zodat je ziet hoe groot dat ding wel niet is en een beetje modern-meets-old.
Met de tweede ben ik ook erg blij de Z/W omzetting vind ik erg mooi.
Het weer daar in Rome zat precies wel mee, mooie zonnige plaatjes, van een prachtige stad. Bij het zien van de foto's heb ik meteen zin om terug te gaan. Iets concreter, die foto van het kerkje van Trinita dei monti zou ik ietsje roteren want nu lijkt het geheel een beetje naar links te hellen.
Comment