Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat andere kerkje in St-Truiden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dat andere kerkje in St-Truiden

De reden dat ik de groep een tijdje kwijt was was een kerkje dat niet op de wandeling lag (vandaar dat ik dit niet in "sd's" post)... En in een kerk ben je me altijd wel even kwijt...

Re: Dat andere kerkje in St-Truiden

We waren maar een heel klein beetje ongerust hoor, u ondertussen al een klein beetje kennende dacht ik dat je in een of ander cafe op de lappen gegaan waart

Mooie reeks maar op de 3de heb ik gewacht, je had mij die met de glasramen al getoond en dit zie ik nu eenmaal heel graag, dus de 3de is mijn favoriet hier
    BD0723BE

Comment

mooie 'stemmige' foto's !
      mvg,jacky
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

Comment

voorkeur voor de derde. Had je nog niet iets symmetrischer kunnen fotograferen? Dan was't nog sterker geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
          voorkeur voor de derde. Had je nog niet iets symmetrischer kunnen fotograferen? Dan was't nog sterker geweest.
          Mogelijks wel, ik ga sowieso toch nog eens terug naar dat kerkje met de (ssssssst, lelijk woord op komst) slr. Dan kan ik het hilight contrast wat terugschroeven om ons lievrouwke wat minder lichtend te maken in de tweede foto, en zo meer...

Comment

Working...
          X