Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De reden dat ik de groep een tijdje kwijt was was een kerkje dat niet op de wandeling lag (vandaar dat ik dit niet in "sd's" post)... En in een kerk ben je me altijd wel even kwijt...
We waren maar een heel klein beetje ongerust hoor, u ondertussen al een klein beetje kennende dacht ik dat je in een of ander cafe op de lappen gegaan waart
Mooie reeks maar op de 3de heb ik gewacht, je had mij die met de glasramen al getoond en dit zie ik nu eenmaal heel graag, dus de 3de is mijn favoriet hier
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
voorkeur voor de derde. Had je nog niet iets symmetrischer kunnen fotograferen? Dan was't nog sterker geweest.
Mogelijks wel, ik ga sowieso toch nog eens terug naar dat kerkje met de (ssssssst, lelijk woord op komst) slr. Dan kan ik het hilight contrast wat terugschroeven om ons lievrouwke wat minder lichtend te maken in de tweede foto, en zo meer...
Comment