Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dachau

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dachau

Heb een beetje moeite met het kiezen van een categorie, dit kan evengoed onder "evenementen" vallen, gezien het onderwerp.

In elk geval hier drie foto's van het voormalig concentratiekamp Dachau, een indrukwekkend monument.

ViV - Mijn foto's

Re: Dachau

1-3 heel sterke foto's, ruis past hier goed bij het thema vind ik..

twee zou ik nog iets symmetrischer gemaakt hebben, dat aan beide zijden evenveel ruimte is naast die zuilen..

mvg
    Mijn werkjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodro Bekijk bericht

twee zou ik nog iets symmetrischer gemaakt hebben, dat aan beide zijden evenveel ruimte is naast die zuilen..

mvg
      Treed hier volledig in bij.

Erg sterke foto's...
      Groetjes, 4ginie

Photography is a way of life...

Comment

Tweede is erg sterk, maar iets gecropt op de zijkanten. Dat witte papier (?!) tegen de muur stoort de compositie wat.

Comment

Bedankt voor de reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
          Tweede is erg sterk, maar iets gecropt op de zijkanten. Dat witte papier (?!) tegen de muur stoort de compositie wat.
          Tot nu toe had ik altijd naast dat witte papier gekeken, maar nu je me er attent op gemaakt hebt is het inderdaad storend. Ik kan eens proberen het weg te clonen.
          Maar wat bedoel je met "iets gecropt op de zijkanten"? Dat er te veel, of net te weinig is aan de zijkant?

Oorspronkelijk geplaatst door fotodro Bekijk bericht

mvg
          Hmmmm, ja, valt te proberen, maar dan klopt het formaat van de foto niet meer (3/2). Dat hoeft natuurlijk niet slecht te zijn. 'k Zal het in elk geval eens proberen.
          ViV - Mijn foto's

Comment

I.v.m. dat croppen: je ziet op de zijkanten een smal reepje van... iets. Ofwel mogen we zien wat en draagt het bij tot de compo, ofwel weg ermee

Comment

laatste de beste, vooral toch nog licht aan het einde van de gang.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
                I.v.m. dat croppen: je ziet op de zijkanten een smal reepje van... iets.
                Ah, dat zijn volgens mij twee deurgaten. Hopelijk vandaag wat tijd om die weg te smijten!
                ViV - Mijn foto's

Comment

Hierbij twee extra versies van de middelste foto. De eerste is gewoon met die deurgaten gecropt:

Bij deze heb ik de bureau in het midden gezet, of liever, de ruimte aan beide kanten van de zuil even groot gemaakt.

Oh ja, dat papiertje in het midden van "Bitte nicht berühren/Please don't touch" is weg.

Persoonlijk denk ik niet dat die symmetrie nodig is - en het venstergat zorgt natuurlijk dat het niet te symmetrisch is.
                  ViV - Mijn foto's

Comment

Working...
                  X