Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
WOOOOW die eerste! PRACHTIG!
Helemaaaaal niet te donker. Ik krijg ook vaak die reactie op mijn foto's, maar het is gewoon waar je van houd he. Persoonlijk vind ik het een geweldige keuze voor deze foto, geeft het net die extra onheilspellende sfeer. Echt geweldig! Zeker een voor mijn favorieten.
WOOOOW die eerste! PRACHTIG!
Helemaaaaal niet te donker. Ik krijg ook vaak die reactie op mijn foto's, maar het is gewoon waar je van houd he. Persoonlijk vind ik het een geweldige keuze voor deze foto, geeft het net die extra onheilspellende sfeer. Echt geweldig! Zeker een voor mijn favorieten.
of hoe je scherm gacalibreerd is natuurlijk, in elk geval vind ik hier ze verre van te donker, ik vind ze echt prachtig, vooral de tweede: in het groot tegen de muur ermee.
groeten, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Comment