Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
"of toch bijna"? Als je't weet dat het bijna is, waarom zet je'm dan niet meteen recht?
Wel een mooie anders, goed stanpunt gekozen
recht staat hij wel...
helemaal symmetrisch is hij niet en het was ook niet mijn bedoeling, dat tikkeltje onevenwicht spreekt zelfs aan en niet alleen bij mij heb ik vernomen ook op mijn blog
recht staat hij wel...
helemaal symmetrisch is hij niet en het was ook niet mijn bedoeling, dat tikkeltje onevenwicht spreekt zelfs aan en niet alleen bij mij heb ik vernomen ook op mijn blog
Idd, je gaat automatisch kijken of de foto al dan niet symmetrisch is, trouwens als de foto dat zou zijn, dan zou de lucht ook niet echt meewerken met het symetrische he.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Comment