Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mesen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mesen

    Even gaan verkennen in Mesen op mijn eentje,kwam ik daar toevallig vriendelijke mensen tegen die er al eens waren geweest.De een gaf me een volledige toer rond het kasteel...Het was indrukwekkend in welke staat het zich bevond...Vooral die kapel en de 'tuin' op de bovenste verdieping waren enorm!

    Heb hier al een foto'je,waarschijnlijk 'has been done' maar had graag wat tips enz gehad.


    Camera Model: Canon (Canon EOS 400D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 18,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/40 sec
    F-Number: F5,0
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/3
    Uit de hand genomen.
    Wat saturation verhoogd en 1x sharpen


    Ga er zeker nog eens heen maar is toch wel oppassen geblazen daar

  • #2
    Re: Mesen

    Geweldige locatie, mooie foto! Het enige wat ik eraan kan opmerken is dat hij een beetje "koud" is, ik zou er een "warmth filter" in photoshop overheen gooien. Denk dat ie er dan een stuk beter uitziet!

    ik wil er ook snel weer heen!
    http://www.ijsregen.com

    Comment


    • #3
      Re: Mesen

      als je foto's gaat maken op zo'n - naar't schijnt - unieke locatie, en je post er slechts ééntje en daarenboven vraag je dan nog wat extra tips, dan lijk fotodiscussie eerder op zijn plaats 'k vind het persoonlijk geen slechte opname, maar zoals je zelf zegt verdwijnt hij zowat tussen al die andere. Wat mij betreft moeten al die urbex foto's het nogal vaak hebben van de nabewerking, wat deze imho toch ook kan gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: Mesen



        filter toegevoegd

        mvg Tom

        Comment


        • #5
          Re: Mesen

          Zijn ze dan nog niet aan de afbraak van Mesen begonnen? Die was toch voor dit voorjaar gepland? Of vergis ik me. Als ze idd nog niet begonnen zijn dan moet ik ook nog eens een bezoekje brengen aan deze prachtlocatie!

          Comment


          • #6
            Re: Mesen

            Oorspronkelijk geplaatst door dafour Bekijk bericht
            filter toegevoegd

            mvg Tom
            zo, met die filter die je hebt toegepast komt hij toch stukken beter uit de verf.
            (mag ik vragen wat voor filter je hebt gebruikt)
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment

            Working...
            X