Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de uitsnijding minder mooi. Een iets vollediger beeld had misschien ook het machtige beter in de verf gezet ?
Bedankt voor de commentaar. de omgeving rond de sasdeur daar lijkt nergens naar, maar we gaan het nog eens uit een andere hoek proberen! Mijn deur lijkt - on second thought - inderdaad niet zo machtig als zou moeten
off-topic even en dan weer terug. Er werd daar net een dode, pasgeboren baby gevonden, die blijkbaar al 2 maand "rondvoer" in een plastic zak. Beetje luguber voor het landelijke Kampenhout, vandaar mijn referentie ernaar. Nu terug naar de fotootjes!
Grt Frederico
Comment