Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekke Sasdeur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lekke Sasdeur

    Dit is een sasdeur van Kampenhout lang voor de beruchte baby er voorbij kwam gevaren. Heeft zoiets machtigs , zo'n sasdeur vind ik. Grt, Frederico


  • #2
    Re: Lekke Sasdeur

    idee is goed, alleen dat machtige komt er niet zo uit vind ik en geloof me, ik ben er honderden gepasseerd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Lekke Sasdeur

      Ik vind de uitsnijding minder mooi. Een iets vollediger beeld had misschien ook het machtige beter in de verf gezet ?

      Comment


      • #4
        Re: Lekke Sasdeur

        Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
        Ik vind de uitsnijding minder mooi. Een iets vollediger beeld had misschien ook het machtige beter in de verf gezet ?
        Bedankt voor de commentaar. de omgeving rond de sasdeur daar lijkt nergens naar, maar we gaan het nog eens uit een andere hoek proberen! Mijn deur lijkt - on second thought - inderdaad niet zo machtig als zou moeten

        Comment


        • #5
          Re: Lekke Sasdeur

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederico Bekijk bericht
          Dit is een sasdeur van Kampenhout lang voor de beruchte baby er voorbij kwam gevaren. Heeft zoiets machtigs , zo'n sasdeur vind ik. Grt, Frederico
          Ik passeer Kampenhout sas meermaals elke dag beroepsmatig en woon er tevens niet zó ver vandaan. "De beruchte baby"???

          Comment


          • #6
            Re: Lekke Sasdeur

            off-topic even en dan weer terug. Er werd daar net een dode, pasgeboren baby gevonden, die blijkbaar al 2 maand "rondvoer" in een plastic zak. Beetje luguber voor het landelijke Kampenhout, vandaar mijn referentie ernaar. Nu terug naar de fotootjes!
            Grt Frederico

            Comment

            Working...
            X