Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bedankt Bouk, dit was op dinsdag rond 10u30, net bij het buitenkomen van Waterloo Station. Het was koud en wat duister, maar de zon deed al een poging om te komen piepen. Frederico
Prachtige opname, al had ik deze graag iets groter gezien, je mag tot 900 pixels gaan aan de langste zijde, je zit nu nog maar aan 600
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Bedankt allemaal voor de fijne reacties, dat doet deugd. Ik had ook al het plan om dat nog eens over te doen met het echte gerief maar misschien wacht ik gewoon af wat Sprobach ervan maakt, ben benieuwd!
@Franciskine re. grootte; om één of andere reden worden mijn prentjes altijd wat kleiner op BD dan de instellingen, de bedoeling was hier 900x600, het lijkt alsof mijn mac het omgekeerd heeft begrepen...moet dringend toch nog eens de manuals induiken!
Heel mooie opname hoor !!!!
De kleursetting geeft iets apart en je compo is prachtig. Sprobach zal alvast zijn best mogen doen om dit te evenaren.
Het is bewezen: niet enkel de camera is bepalend voor een prachtfoto.
Comment