Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijks brugje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kortrijks brugje

    Zo ik was me dus aan het vervelen deze nacht dus ben ik weer eens gaan ronddwalen. Na 100 km te hebben gereden kwam ik deze brug tegen in kortrijk met daarbij een prachtig wandelpat dus dat moest ik even in beeld brengen.

    De onderkant van de brug, met de bijbehorende verlichting


    De pijlers waar de brug op rust


    De fotograaf, genietend van het uitzicht.


    Dit alles is genomen met een gewone ordinaire compact camera (dimage G600) zonder statief , gewoon gebruik maken van objecten die ik rond mij kan vinden (altijd een uitdaging).

    een groot minpunt vind ik de "vlekken" op de foto door de verlichting...bij de meeste dslr gebruikers zie ik altijd zo'n mooie sterren bij verlichting... ligt dat aan de manier van fotograferen of gaat het hem daar echt om het gebruikte materiaal?

    Hopelijk vinden jullie het wat


    edit: mss bij foto 3 een andere crop?
    I will harness all available light with super-fast aperture lenses

  • #2
    Re: Kortrijks brugje

    Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht

    edit: mss bij foto 3 een andere crop?
    Idd bij nr 3 zou ik croppen tot aan de paal en het gedeelte links weglaten dan krijg je meer diepte in de foto. Wel spijtig dat het gras onder de persoon overbelicht is.
    tip voor sterren in de lichten : je diafragma instellen op min. F8 en de belichting aanpassen
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Kortrijks brugje



      Vinden jullie deze foto beter dan de 3e in m'n post? Ik krijg hier meer positieve reacties op maar zelf vind ik hem slecht omdat het te geposeeerd over komt...
      I will harness all available light with super-fast aperture lenses

      Comment


      • #4
        Re: Kortrijks brugje

        Je vierde komt idd te geposeerd over.

        Even je derde croppen zoals Vicky reeds voorstelde en je hebt een mooie.
        mvg,
        Ludo V.

        Comment

        Working...
        X