Zo ik was me dus aan het vervelen deze nacht dus ben ik weer eens gaan ronddwalen. Na 100 km te hebben gereden kwam ik deze brug tegen in kortrijk met daarbij een prachtig wandelpat dus dat moest ik even in beeld brengen.
De onderkant van de brug, met de bijbehorende verlichting

De pijlers waar de brug op rust

De fotograaf, genietend van het uitzicht.

Dit alles is genomen met een gewone ordinaire compact camera (dimage G600) zonder statief , gewoon gebruik maken van objecten die ik rond mij kan vinden (altijd een uitdaging).
een groot minpunt vind ik de "vlekken" op de foto door de verlichting...bij de meeste dslr gebruikers zie ik altijd zo'n mooie sterren bij verlichting... ligt dat aan de manier van fotograferen of gaat het hem daar echt om het gebruikte materiaal?
Hopelijk vinden jullie het wat
edit: mss bij foto 3 een andere crop?
De onderkant van de brug, met de bijbehorende verlichting

De pijlers waar de brug op rust

De fotograaf, genietend van het uitzicht.

Dit alles is genomen met een gewone ordinaire compact camera (dimage G600) zonder statief , gewoon gebruik maken van objecten die ik rond mij kan vinden (altijd een uitdaging).
een groot minpunt vind ik de "vlekken" op de foto door de verlichting...bij de meeste dslr gebruikers zie ik altijd zo'n mooie sterren bij verlichting... ligt dat aan de manier van fotograferen of gaat het hem daar echt om het gebruikte materiaal?
Hopelijk vinden jullie het wat

edit: mss bij foto 3 een andere crop?
Comment