Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugse fabrieken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugse fabrieken

    Binnen de ringvaart rond Brugge staan niet enkel oude huizen, bruggen en kerken...

    Dit is één van de molens die staan tussen de Dampoort en de Kruispoort, de meelfabriek van vroeger:



    Een paar honderd meter verder staat een 'gistfabriek', maar dan iets moderner:



    Die molen zal er binnen honderd jaar nog wel staan. Van de gistfabriek weet ik dat niet zeker...
    www.bigducksix.be

  • #2
    Re: Brugse fabrieken

    Ik ben ,heel lang geleden nog leerjongen geweest in een bakkerij , nu zie ik waar die gist vandaan kwam.

    Alle 2
    Grt,Joskos.

    Comment


    • #3
      Re: Brugse fabrieken

      Oorspronkelijk geplaatst door joskos Bekijk bericht
      Ik ben ,heel lang geleden nog leerjongen geweest in een bakkerij , nu zie ik waar die gist vandaan kwam.

      Alle 2
      Ik hoop voor je dat je je gist niet vandaar haalde. Ze produceren daar de laatste 10 jaar alleen enzymen


      Mooie foto's. Ik ga me toch eens een statief moeten aanschaffen, en een toer rond Brugge maken. Er is zoveel moois te vereeuwigen hier ....
      www.i-mac.be
      http://www.cerclebrugge.be

      Comment


      • #4
        Re: Brugse fabrieken

        ga voor de tweede opname, vooral de schuine weerschijn in het water erg leuk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Brugse fabrieken

          Heb een voorkeur voor de tweede opname, plaatje is goed gevuld, niet eenvoudig om zoiets goed op de gevoelige plaat vast te leggen...
          ____________
          Everything has its beauty, not everybody sees it [Confucius]
          Website | Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Brugse fabrieken

            mooie opname , je ziet zelfs de wolken tegen de nachtelijke hemel.
            compo kan beter door de derden te gebruiken, maar kweet natuurlijk niet wat er zich buiten bevindt.

            Comment


            • #7
              Re: Brugse fabrieken

              Bedankt voor de leuke reacties!

              Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
              mooie opname , je ziet zelfs de wolken tegen de nachtelijke hemel.
              compo kan beter door de derden te gebruiken, maar kweet natuurlijk niet wat er zich buiten bevindt.
              Bij het maken van de foto van de molen had ik de iso vergeten aanpassen, hij stond nog op 800. Vandaar de ruis in de wolken.
              Jammer, want op een lagere iso gingen de wolken beter uitkomen denk ik.

              Wat compo betreft had ik niet veel keus, rond de molen stonden donkere bomen, vuilbakken en verkeersborden in de weg.

              De foto van de gistfabriek heb ik doorgestuurd naar een goeie vriendin die daar werkt.
              Ze heeft hem daar aan enkele mensen laten zien en zijn er redelijk enthousiast over. Ze gaan hem nu gebruiken in presentaties enzo.
              www.bigducksix.be

              Comment

              Working...
              X