Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duinekerkje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Duinekerkje

bij valavond ...

The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Re: Duinekerkje

mooi beeld! Spijtig dat de spin van Ensor weg is.
    Canon 350D
    Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Prachtig! Zo zou je niet denken dat er lelijke appartementen naast staan ^^

Comment

Ligt dat aan mij, of is die toren wat gekrompen?

5 à 10 minuten later had je nog meer blauw in de lucht.

seppuku.

Comment

mooi en vind de lucht juist goed zo, alleen de boom rechts niet zo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie foto.
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Ligt dat aan mij, of is die toren wat gekrompen?

5 à 10 minuten later had je nog meer blauw in de lucht.
              even met mijn mond open vol bewondering want je slaat de "nagel tweemaal op de kop" ... nu weet ik waarom jij Moderator bent

- toren is effectief ong. 1m gekrompen tijdens bewerking om hem recht te zetten
              - later ('t was ietsje meer dan 5-10 minuten maar da's muggeziften ) kwam er inderdaad meer blauw in de lucht alhoewel het tevens rap donker werd (foto's genomen tss 17h00 - 17h40). Om blauwe lucht op foto te krijgen moest ik wel aan andere kant gaan staan (richting binnenland werd het vlug donker & dreigender), richting zee kwam er wel een blauwe lucht met stapelwolkjes.

Bewijs ... deze foto werd ong. 20 minuutjes na eerste getrokken

ik ben in ieder geval onder de indruk van je "kennis" ... 't zal nog jaaaaaren duren vooraleer ik zo "wijs" ben , en ik die al droomde om ook Mod. te worden

Toch één vraagje van mijn kant: woon je daar ergens of anders hoe wist je dat van die blauwe lucht ?
              Last edited by t.billy; 11 januari 2007, 09:54.
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Vind 'm dik in orde. Een dreigende sfeer gaat ervan uit, dus voor mij geen blauwe lucht aub.
                ______
                www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                  even met mijn mond open vol bewondering want je slaat de "nagel tweemaal op de kop" ... nu weet ik waarom jij Moderator bent

- toren is effectief ong. 1m gekrompen tijdens bewerking om hem recht te zetten
                  - later ('t was ietsje meer dan 5-10 minuten maar da's muggeziften ) kwam er inderdaad meer blauw in de lucht alhoewel het tevens rap donker werd (foto's genomen tss 17h00 - 17h40). Om blauwe lucht op foto te krijgen moest ik wel aan andere kant gaan staan (richting binnenland werd het vlug donker & dreigender), richting zee kwam er wel een blauwe lucht met stapelwolkjes.

Bewijs ... deze foto werd ong. 20 minuutjes na eerste getrokken
                  <knip>

ik ben in ieder geval onder de indruk van je "kennis" ... 't zal nog jaaaaaren duren vooraleer ik zo "wijs" ben , en ik die al droomde om ook Mod. te worden

Toch één vraagje van mijn kant: woon je daar ergens of anders hoe wist je dat van die blauwe lucht ?
                  Ik geloof niet dat het moderatorschap rechtstreeks gebonden is aan bepaalde kennisniveau's. 't Is natuurlijk wel handig om een beetje te weten waarover je spreekt, maar dat staat nergens als "voorwaarde" te boek. Laat niets je beletten om je eventueel kandidaat te stellen, indien je dat wenst.

Ik woon daar niet in de buurt, maar mijn grootouders hebben daar niet zo ver vandaan een appartement en zo heb ik dat kerkje ooit al eens gezien en wist ik het van de "gekrompen" toren.

De blauwe lucht is niet eigen aan een bepaalde plaats, maar kun je overal tegenkomen, zolang je maar weet wanneer je waar in welke omstandigheden in welke richting moet kijken. Zo hou ik me al enkele jaren af en toe bezig met avondfoto's en op de duur heb je het fenomeen van de blauwe lucht wel een beetje door.

Dat de blauwe lucht in de foto in de andere richting wel 20 minuten op zich heeft laten wachten, is niet meer dan normaal, gezien in de richting van de ondergegane zon het "blauwe uur" altijd wat later optreedt dan aan de overkant. En hoe helderder de hemel, hoe meer tijd er tussen is.

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                  Vind 'm dik in orde. Een dreigende sfeer gaat ervan uit, dus voor mij geen blauwe lucht aub.
                  Het ene sluit het andere helemaal niet uit.

seppuku.

Comment

Working...
                  X