Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
de eerste foto lijkt me wel wat
de nabewerking past deze keer wel bij de inhoud van het beeld. Uit de verschillende foto's die je al eerder poste van dit gebouw draagt deze mijn voorkeur!
De eerste is inderdaad beter gecadreerd en bewerkt dan vorige series.
De tweede is van de pot gerukt, maar die voelde je waarschijnlijk al van 2 km aankomen?
Ik vind ze niet echt scherp en de cross-processing vind ik hier niet nodig.
Eerste krijgt de voorkeur maar het is maar een uitsnede van een foto die al in de vorige topics te zien was.
Grtz
Dezelfde foto's staan ook op andere fora en daar krijg ik de opmerking dat ze wel scherp zijn en dat de bewerking prachtig bij de foto's past.
Ieder zijn smaak denk ik.
De foto is geen uitsnede maar wel degelijk een foto vanop een andere plaats getrokken.
Comment