Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto 1 en 2 weerspiegelen de Ketelvest in Gent en de gebouwen errond.
Foto 3 weerspiegelt de Baudelokaai in Gent.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Ik heb mij alvast geamuseerd toen ik foto's 1 en 2 nam, want ik had er net een shoppingsessie in een overvol Gent opzitten (de vrijdag voor Kerstmis)...
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Ok, de voorhuidkaai dan 't Is dan achter het Baudelo!
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Kleuren zijn (dank zij het zonnetje ?) heel mooi.
Jammer van de vrachtwagen die het uitzicht verder belemmert.
In Nr2. staat vooral de stelling rechts in mijn (fotografische) weg.
3. is heel rustig, maar 'k zou er bijna al de lucht boven de kerk afzwieren, of een assymetrische crop te maken waarbij die kerk niet meer zo pla in 't midden van de foto staat.
Aan iedereen bedankt voor de opbouwende kritiek, ik zal hier rekening mee houden.
Ok, de voorhuidkaai dan 't Is dan achter het Baudelo!
oeioei het Baudelopark achter de Voorhoutkaai, ge zijt goed uwe kluts kwijt ofwel hebben ze Gent vlug heringericht
Vanwaar gij de foto genomen hebt ligt het Baudelopark achter U
Neen, neen, dat wist ik wel dat het Baudelopark achter mij lag. In de straat rechts, de Steendam, heb ik anderhalf jaar terug trouwens nog geprobeerd om FotoFun over te nemen, een gerenommeerde fotozaak in Gent. De huur was echter belachelijk hoog. De zaak bestaat nu niet meer.
Comment