Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
TDe eerste lijkt mij niet perfect symmetrisch en dat had daar wel gemogen.
Dat was de bedoeling en ik had me gericht op de lampjes in het brugdek. Alleen bleek bij thuiskomst, de planken op het brugdek niet perfect horizontaal te staan. Dan maar alles wat gedraaid en bij gesneden om het zo symmetrisch mogelijk te krijgen. Bij gelegenheid probeer ik de foto eens opnieuw te maken.
Derde is een origineel standpunt, maar die boom lijkt me wat vreemd daar (groeit precies op de brug).
Die boom groeit vlak achter de brug. Daardoor was het ook niet mogelijk om de brug op deze manier vanaf de andere zijde te fotograferen. Misschien kan ik eens proberen of dit met photoshop te retoucheren valt.
3 geweldig mooi foto's. De kleuren, de sfeer, de compositie.
Op de eerste is een stukje magenta te zien voor het 1e lamje. Kan je zeker wegpoetsen.
Groetjes, Philip
Canon eos 600D : Canon EF-S 10-22mm f 3.5-4.5 USM : Canon EF 24-70mm f 4 L IS USM : Canon EF 70-200mm f 4 L
1ste is de beste. Maar je moest hier wel krak in het midden gestaan hebben nét boven de lampjes.
2de vind ik ook heel interessant van lijnenspel.
3de is niks. Sorry
Comment