Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightlife

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nightlife

Als test gefotografeerd met Nikkor 105 2.8 VR schuin door gesloten hotelraam. Verwonderd dat ik min of meer van reflecties gespaard bleef. 1/25s en 2.8

Last edited by Quattra; 17 december 2006, 16:53.

Re: Nightlife

"Als test" ? En dat hoort dan in showcase? Kom op man...

Voor zo'n druk billboardavenue gevoel is dit geen gepast standpunt.
    Nee, dit is het NIET
    flickr

Comment

door het raam knap hoor en een mooie compo.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
        "Als test" ? En dat hoort dan in showcase? Kom op man...

Voor zo'n druk billboardavenue gevoel is dit geen gepast standpunt.
        Nee, dit is het NIET
        Dank voor je reaktie. Vermits de meesten onder ons hier zijn om te leren had ik graag van je vernomen hoe ik dit beter had kunnen aanpakken. Van opbouwende kritiek leer je immers meer ...

Quattra

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk bericht
          Dank voor je reaktie. Vermits de meesten onder ons hier zijn om te leren had ik graag van je vernomen hoe ik dit beter had kunnen aanpakken. Van opbouwende kritiek leer je immers meer ...

Quattra
          dan had je hem in fotodiscussie moeten zeten.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind hem zeker kunnen omdat de kleuren zo vreselijk hard BROADWAY schreeuwen. Maar dan moet hij links nog wat gecropped.

Wat beter zou zijn, is wanneer je dan ook de mensen die aanschuiven duidelijker zou zien. Nu zijn die in een hoekje geduwd en vallen ze niet echt op. Als je én flashy billboards én een levendige drukte op die plaat krijgt, dan zou het fantastisch zijn. Wat meer naar links en lager gepositioneerd zou dus beter geweest zijn.
            http://peliculiar.lalunerouge.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk bericht

Quattra
              Sorry man, daar is fotodiscussie voor. Hier doe ik die moeite niet, shame on me.
              flickr

Comment

Sorry man, daar is fotodiscussie voor. Hier doe ik die moeite niet, shame on me.

Maar je doet wel de moeite om hier een nutteloze opmerking te zetten, dan had je deze opmerking ook achterwege kunnen laten.

mvg,
                2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                  Maar je doet wel de moeite om hier een nutteloze opmerking te zetten, dan had je deze opmerking ook achterwege kunnen laten.

mvg,
                  En ik ga nóg nuttelozer doen: jij hebt niets met de thread te maken en komt me zeggen wat ik doen en laten moet.
                  Juist ja, zo blijven we bezig en verzieken we de SFEER.
                  Genoeg dus, niet? (Je hoeft niet meer te antwoorden).

ps: door steeds nutteloze replies te schrijven word je Senior Member, blijven gaan
                  flickr

Comment

En ik ga nóg nuttelozer doen: jij hebt niets met de thread te maken en komt me zeggen wat ik doen en laten moet.
                    Ah zo, en heb jij er dan zoveel meer mee te maken met deze thread behalve je nutteloze opmerking die je schreef?

Juist ja, zo blijven we bezig en verzieken we de SFEER.
                    Genoeg dus, niet? (Je hoeft niet meer te antwoorden).
                    Sorry dak in herhaling val Meneer Senior Member, maar ben jij niet degene die de sfeer verziekt door nutteloze opmerkingen neer te pennen waar anderen geen boodschap aan hebben.

Genoeg dus, niet? (Je hoeft niet meer te antwoorden)
                    Bij deze dus wel geantwoord, aangezien ik nog altijd het RECHT heb op een eigen mening hetzij gesproken of (zoals hier) geschreven.

ps: door steeds nutteloze replies te schrijven word je Senior Member, blijven gaan [/QUOTE]
                    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Working...
                    X