Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lier in de vroege morgen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lier in de vroege morgen.

De torens van Lier gezien vanaf de Netedijk.

Re: Lier in de vroege morgen.

Hier zou ik persoonlijk geen HDR gebruikt hebben. De halo's rond de gebouwen zijn echt niet mooi en passen bij dit beeld niet. Misschien ook even wat werken aan je ruis.

De rechter toren vind ik het beeld ook een beetje verstoren. Ik wil meer zien van de onderkant

Toch zeker en vast geen slechte poging maar er blijven nog veel aandachtspuntjes over...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sthanny Bekijk bericht
      Hier zou ik persoonlijk geen HDR gebruikt hebben. De halo's rond de gebouwen zijn echt niet mooi en passen bij dit beeld niet. Misschien ook even wat werken aan je ruis.

De rechter toren vind ik het beeld ook een beetje verstoren. Ik wil meer zien van de onderkant

Toch zeker en vast geen slechte poging maar er blijven nog veel aandachtspuntjes over...
      Heb de onderkant er afgelaten omdat er een groot schoolgebouw voor staat.

Het is geen echte HDR er is maar een foto gebruikt hier de opnamen zonder de bewerking.

Comment

Die witte schijn komt vrij rommelig over, beter wat langer aan bezig zijn dan dit he...

Vind het niet zo goed, dat "afgesneden gevoel" is iets té sterk.
        flickr

Comment

Vind de bewerkte toch wel iets meer pit hebben dan de originele ondanks de "halo".
          Maar idd, het afsnijdgevoel hangt ook hier.
          www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Working...
          X