Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Awel, ik vind die slagboom net prima deel uitmaken van het plaatje. Al had ik m liever horizontaal (dicht) gezien, dan hing ie niet voor het gebouw. Maar ach, tis vitten. Heel mooi gedaan hoor.
Waarom kan een foto niet gewoon goed zijn? Ik vindt deze prachtig gewoon, ook met die moderne slagboom en de compo......
Heeel goed gedaan!!! chapeau! Speciaal effect.....
over de ruimte vanonder: er was wat extra ruimte vanonder maar door format heb ik de .nef niet op mijn laptop staan dus moest ik de jpeg (die te groot was) croppen naar 900 pix .
Nabewerking is gewoon lvl's en wat saturatie verminderen.
Waarom kan een foto niet gewoon goed zijn? Ik vindt deze prachtig gewoon, ook met die moderne slagboom en de compo......
Heeel goed gedaan!!! chapeau! Speciaal effect.....
Groetjes, Rosita
Deze foto is goed,,,,maar kon nog BETER....
Ik deel volledig de mening van de anderen,,,,iets meer ruimte geven onderkant,,,dan raakte paal wegsignalisatie niet het kader.
Dus maar een kleinigheid op aan te merken....zo leert men toch immers bij.
Verder vind ik het een prachtige opname.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Awel, ik vind die slagboom net prima deel uitmaken van het plaatje. Al had ik m liever horizontaal (dicht) gezien, dan hing ie niet voor het gebouw. Maar ach, tis vitten. Heel mooi gedaan hoor.
Welke nabewerking heb je hierop uitgevoerd?
Nee, de open slagboom geeft juist dat verlatene weer..... een trein die niet komt of misschien nooit meer zal komen....... Just de slagboom geeft weer dat het om een treinstation gaat. Ik zou alleen de helle lampen hebben weggewerkt.
Voor mij in ieder geval de eerste. Ook ik vind dat je wat meer onderkant had mogen hebben. Ik zou er ook voor proberen zorgen hebben dat die goot aan het stationsgebouw vertikaal liep (nu zie ik eigenlijk niet veel vertikale lijnen meer).
Die slagboom en die seinpaal vind ik helemaal niet erg trouwens (alleen had die er wel volledig op gemogen van me).
Nee, de open slagboom geeft juist dat verlatene weer..... een trein die niet komt of misschien nooit meer zal komen....... Just de slagboom geeft weer dat het om een treinstation gaat. Ik zou alleen de helle lampen hebben weggewerkt.
Dat station (of toch: de sporen erlangs) wordt nog steeds gebruikt (treinen tussen Gent-Sint-Pieters en Oudenaarde/Ronse) en staat langs de drukste baan in Gavere: zó verlaten is het dus niet (er staat zelfs een frietkot aan de overkant)
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
had er nou zo,n ouderwetse(met die stangen) slagboom gestaan ok, maar deze vind ik niet bij het gebouw passen, dan de waarheid maar geweld aan doen en weghalen.
grt,bouk.
Comment