Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artifex

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Artifex

De fabriek ligt nu bijna compleet plat, deze hebbek nog genomen toen er nog paar gebouwen recht stonden.

D7000

Re: Artifex

mooi, vooral de tweede opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'k Vind de eerste mooi door de lichtinval
      Groetjes Vicky

Comment

Hoi !

De tweede is PRACHTIG

De eerste heeft ook wel wat, maar een iets andere kadrering had beter geweest denk ik :

De deur wat meer naar links en een groter stuk van de ramen rechts. Dit had het beeld qua compositie veel sterker gemaakt. Nu staat de deur nogal centraal in beeld ! 't Is me allemaal net iets te plat als je begrijpt wat ik bedoel.

De tweede heeft het allemaal : schuine lijnen en mooi zijlicht waardoor je hele aantrekkelijke sterke schaduwen krijgt die heel goed de structuur van de materialen weergeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G8KeePeR Bekijk bericht
          Hoi !

De tweede is PRACHTIG

De eerste heeft ook wel wat, maar een iets andere kadrering had beter geweest denk ik :

De deur wat meer naar links en een groter stuk van de ramen rechts. Dit had het beeld qua compositie veel sterker gemaakt. Nu staat de deur nogal centraal in beeld ! 't Is me allemaal net iets te plat als je begrijpt wat ik bedoel.
          Compleet gelijk heb je! Vond zelf de textuur enzo wel leuk maar overal vond ik er iets raar aan maar wist niet wat. Nu dus wel. Spijtig dat ik die foto nietmeer opnieuw kan maken, 't gebouw ligt plat
          D7000

Comment

Erg goede belichting en uitstekende compositie.

In zulke gebouwen heb ik nog ooit les gehad...lang geleden
            palenta !!

Comment

Jammer da Artifex plat ligt, was een gebouw met toffe hoekjes en kantjes ...
              www.fotofolio.be

Comment

Working...
              X