Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Dat blauwe is een afdekzeil en ik heb er ook al op gevloekt maar het zij zo. Is makkelijk weg te clonen of van kleur te veranderen.
Bedankt voor de reakties.
Wow, die laatste is echt prachtig...kheb eigenlijk alleen maar oog voor het kasteel zelf...maar idd als je de foto volledig bekijkt stoort dat blauwe rechts wel...maar verder
Mijn keuze is ook duidelijk nr 2
Heb je niet getwijfeld of je een randje bomen rechts eraf zou halen zodat hij meer symetrisch lijkt? Denk daar zelf een beetje over
Enkel spijtig dat de lucht tussen de takken blauwer is dan in de grote partij lucht. Ik neem aan dat dat eigen is aan HDR-combinatie en moeilijk te vermijden...
Koen
Canon 40D - EF-S 10-22mm f/3.5-f/4.5 USM - EF 17-40mm f/4 L USM - EF 50mm f/1.4 USM - EF 70-200mm f/2.8 L USM - EF 300mm f/2.8 L USM - Extender EF 1.4x http://www.koenvangorp.be
Comment