Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bunkers deel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bunkers deel 2

Afgelopen dinsdag ben ik met Xarder wat bunkers gaan bekijken. Erg leuk, omdat wij nu naar binnen zijn gegaan. Erg donker en het gewapende beton geeft ook al niet mee als je je eens stoot. Maar voor de rest een hele leuke dag gehad met mooi weer ook deze keer.

Toch heb ik mijn eerste foto bewust wat donkerder gehouden, want dan vind ik hem mooier.

1. restant van een bunker

2. weer een bunker

3. Xarder in actie in .... een bunker!

Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Re: bunkers deel 2

leuke reeks hoor en jullie hadden goed weer.
    gr,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nou ja goed weer .... het was koud, stond een harde koude wind maar in de bunkers merkte je daar weinig van Jammergenoeg trok het later op de middag helemaal dicht en hadden we bijna een flinke bui over ons heen gekregen. Gelukkig waren er schuilplaatsen genoeg in de buurt .

Over de foto's vooral de 3e nice shot

Gr. X.

Comment

Drie mooie. De eerste vind ik speciaal. Zonder titel zocht ik me suf naar het standpunt.

m.v.g.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derich Bekijk bericht
          Drie mooie. De eerste vind ik speciaal. Zonder titel zocht ik me suf naar het standpunt.

m.v.g.

Het was een beetje een aparte bunker nummer 1 en het lijkt dat ik er flink op mijn buik heb gelegen voor de foto. Dat is gelukkig niet het geval. Wij stonden in een soort van tja hoe noem je dat een "put" die op grondhoogte uitkwam. In die put kwamem wij de bunker uit. Maar omdat deze tekst niet veel zegt, geef ik een link waar je die "put" op ziet. De randen waren op grondhoogte, dus eigenlijk stonden we nog onder de grond.

Hierbij de foto.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

Comment

3 knappe foto's
            Nikon materiaal

Comment

Working...
            X