Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Kvind ze alle 3 super...kheb een heel andere kijk op deze dingen (dit soort gebouwen ipv gewone gebouwen) en deze 3 kunnen m'n hartje wel bekoren en die fisheye...is leuk gedaan. Die laatste is idd speciaal...maar toch zeggen de meer "kleuren" foto's me meer.
vraagje, ik ben van Ieper en ben al een paar keer in Mesen geweest,zoek me te pletter maar vind geen kasteel... zou je me een duwtje in de richting kunnen geven?
vraagje, ik ben van Ieper en ben al een paar keer in Mesen geweest,zoek me te pletter maar vind geen kasteel... zou je me een duwtje in de richting kunnen geven?
Kasteelstraat / Stationstraat / Markizaatstraat in Lede
Nou ja de 2x dat ik er geweest ben stond het hek gewoon open. De 2e keer was het wel dicht toen ik weg ging, maar er zitten nogal wat gaten in het hek...
Als er mensen gaan - wees zeer voorzichtig, er staat niet voor niks een hek omheen.
-Vertel altijd aan iemand waar je naartoe gaat, neem gsm mee.
-Ga niet met harde wind!
-Loop niet op houten vloeren (tenzij er beton onder zit),
-Wees voorzichtig op trappen (tegels liggen vaak los!)
-Niet rennen/springen
-Pas op voor vallende stukken hout bij zolder en kapel.
En toen ik ben geweest was het hek dicht, en hing er een ketting met hangslot rond. Alleen beetje raar dat niet de 2 einden van de ketting in het hangslot zaten, ik kon gewoon de ketting losmaken en de poort opendoen
Comment