De eerste is de beste wat mij betreft, op die twee andere storen die ellendige auto's + ze zijn wat te druk, terwijl de eerste een mooie sobere opname is...
Wat betreft jouw standpunt over HDR : absoluut mee eens.
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
De eerste is prima . Veel accenten met licht. Jammer dat de weerspiegeling niet iets beter door komt. Maar het gaan oplossen ala HDR is voor mij ook geen oplossing.
Zeer mooie opname, ik ga voor de eerste omdat de belichting onderaan toch in orde is. Ik heb wel de neiging de toren achteraan een ietsiepietsie naar rechts te zien kantelen. Maar zeer mooi en ook details in de weerspiegeling
Mooie reeks Seppu
Deze foto's moeten wel beoordeeld worden op een 'goed' scherm. Alle donkere partijen zijn op mijn scherm nog goed 'doortekend', maar mijn scherm staat beoorlijk helder afgesteld. Dus 't zal wel op het randje zijn... (vooral de derde)
Wat betreft jouw standpunt over HDR : absoluut mee eens.
sugar
'k Ben blij dat ik dan toch niet alleen ben. HDR heeft in sommige situaties en bij sommige beelden wel al mooie beelden opgeleverd, maar - zoals zo dikwijls bij die trendgevoelige bewerkingen - deze techniek wordt veel te veel 'misbruikt'...
En Seppu, het nuttige aan het aangename gekoppeld op dat gezellig marktje daar in Veurne ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment