Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
voor mij opname 2, in de eerste vind ik de compo niet echt logisch overkomen. bij de derde daarentegen vind ik contrast tss de zonnige partij en de schaduwen op de voorgrond minder geslaagd. de pilaar rechts is ook wat té aanwezig en vraagt om veel aandacht die ik liever aan het plein en de omliggende gebouwen zou geven.
Ik ben het eens met yowan-kenobi wat betreft het standpunt van de eerste. Deze foto vind ik dus de minste van je reeks.
De tweede vind ik mooi maar ik zie net iets teveel van die takken in het beeld. Ze lijkt me ook ietwat scheef te staan of is dat maar een indruk?
Bij je derde vind ik het contrast tussen oud en nieuw zeker goed gezien. Het donker en licht stoort me persoonlijk niet.
Wel spijtig van die tweede pilaar hier die een stukje van het witte gebouw verbertgt.
Comment