Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bij foto 1 zou ik opteren voor een groothoek (omdat achteruit stappen niet mogelijk was veronderstel ik), zodat je tot "op de grond" kan kijken en bijgevolg de ganse hoogte van het gebouw er op zou staan. Bovenaan is nu ook wat veel ruimte naar mijn gevoel.
Foto 2 is een mooi straatbeeld waarin alles op zijn plaats staat.
Nummer 3 is voor mij perfect in zijn genre, symmetrie, lichtval, ...
Bij foto 1 zou ik opteren voor een groothoek (omdat achteruit stappen niet mogelijk was veronderstel ik), zodat je tot "op de grond" kan kijken en bijgevolg de ganse hoogte van het gebouw er op zou staan. Bovenaan is nu ook wat veel ruimte naar mijn gevoel.
Foto 2 is een mooi straatbeeld waarin alles op zijn plaats staat.
Nummer 3 is voor mij perfect in zijn genre, symmetrie, lichtval, ...
Staat op het verlanglijstje en ligt ondertussen onder beraad van de goeie sint op zijn bureau hoop ik. Tot nader order zal ik moeten roeien met de riemen die ik heb
een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Typische fotografie van een citytrip...ook zoals het hoort.
De 2e foto kan mij het meest bekoren, een sfeerbeeld waar de smaak zo te proeven valt.
Foto 3 is dan weer zeer goed symmetrisch opgebouwd. Misschien heb je ook enkele datails van deze toren eruit gehaald...om te fotograferen.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment