Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bedankt voor de mooie reacties.
'k zal binnenkort nog eens poging wagen om een Maastricht SD te organiseren, als de weergoden ons goed gezind zijn .
Ik heb een aantal jaar geleden voor een ander forum al eens een meet in Maastricht georganiseerd. Ik heb dus nog een route in m'n hoofd van te bezoeken fotogenieke plaatsen (en dan niet alleen de klassieke plekken).
Zet miech unne Belsj de hèlpoort op unne hook. Boe mote veer noe met ut peshoes nao tow???
Oftewel hoe verdraai ik de geschiedenis voor de niet Maastrichtenaren.
Heel mooie opname van een plek waar ik zelf veel opnames van heb. Wonderbaarlijk dat er geen auto's stonden
"Proficiat vaan unne echte sjeng!"
Schitterende foto, zeg! Het licht is hier schitterend en ik vind het enorm mooi hoe je door de poort kan kijken en de lichtjes daar ook kan zien. Prachtige compositie met een zeer goede balans tussen licht en donker. Prachtig werk!
Comment