Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kan echt niet kiezen, heb meermaals vergeleken en beiden zijn naar mijn mening evenwaardig...
De 2 komt net uit een video game
Je signature op de juiste plaats toont je oog voor detail.
In 1 woord, AF!
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Oorspronkelijk geplaatst door MichielBruggeBekijk bericht
Allebei heel sterk. Ik ga hier echter voor de 2de! Mag ik vragen welke bewerking je hiervoor doet?
Gewoon met Neatimage® het originele beeld filteren (ruis), maar dan heel extreem zodat alle detail weggefilterd word...
Op die manier krijg je een heel nette, vlakke (platte) foto...
Beiden zijn mooi, die tweede heeft een meer artistieke waarde.
Vind ze ook mooi als de blauwe lucht boven is weggecropt, enkel een blauw tipje links boven.
Comment