Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alcatraz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alcatraz

Nog eens wat foto's posten. Hier van Alcatraz ben je in San Francisco vind ik dit wel een aanrader want het bezoek met koptelefoon was op een interessante manier opgezet en de locatie is zeker de moeite van het bezoeken waard!

PS: hmm ik heb zo te zien op een of andere manier heel wat scherpte verloren bij het op internet zetten. Ik zal eens moeten zien hoe dat komt. Sorry.

Re: Alcatraz

PS: hmm ik heb zo te zien op een of andere manier heel wat scherpte verloren bij het op internet zetten. Ik zal eens moeten zien hoe dat komt.
    Mij lijken de foto's eerder zwaar over-verscherpt, maar soit.

Comment

Moet kunnen!

En eigenlijk moet ik je gelijk geven. Ik durf zelfs bijna te wedden dat je met een tft naar de foto's kijkt.
      Ik gebruikte toen nog een CRT en qua scherpte toch een groot verschil.

Spijtig he dat beelden op monitors uiteindelijk zo een slecht medium zijn om foto's echt te bekijken.

Leve het printen!
      Last edited by Kevlar; 16 november 2007, 23:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
        Moet kunnen!

En eigenlijk moet ik je gelijk geven. Ik durf zelfs bijna te wedden dat je met een tft naar de foto's kijkt.
        Ik gebruikte toen nog een CRT en qua scherpte toch een groot verschil.

Spijtig he dat beelden op monitors uiteindelijk zo een slecht medium zijn om foto's echt te bekijken.

Leve het printen!
        Sorry, ik moet je teleurstellen maar je hebt misgegokt, ik heb nog een goede oude 21 inch CRT. (Een Sony Triniton Multiscan 520GS om juist te zijn).
        Alhoewel, ik denk er al een tijdje over om over te stappen op een tft. Zit er qua scherpte-beoordeling dan zoveel verschil tussen beide?

Off-topic, ik weet het, maar jou antwoord hierop interesseert me wel, aangezien de (over-)verscherping volgens jou te wijten is aan het verschil in monitors.

Comment

Geen probleem he ik heb gelukkig ook niet gewed

Ik ben misschien wel een slechte referentie want uiteindelijk heb ik mijn CRT weggedaan omdat het beeld heel soft geworden was. Zo soft dat zelfs tekst lezen moeilijk werd.

Hoe lang dit al juist alles beinvloede kan ik niet zeggen. Maar het zou wel kunnen dat het voor mij het verschil groter was dan bij de meeste mensen.

Zelf vind ik dat de foto's op een TFT veel scherper overkomen dan bij een CRT. Nu is bij mij de resolutie ook helemaal veranderd want mijn CRT was 19" en de tft 22". Ook dat heeft zijn invloed natuurlijk.

Comment

Vind de derde absoluut de interessantste.
            De eerste twee zeggen me weinig.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Die derde doet wel wat. Mooi.

Comment

Ik sluit me aan bij de voorgangers, nr3 is knap, 1 & 2 zijn meer plaatjes uit een wegwerpdoosje
                "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

Comment

Bedankt voor de commentaren altijd leuk om ze te zien zelfs meer dan 1 jaar later.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                    Vind de derde absoluut de interessantste.
                    De eerste twee zeggen me weinig.
                    volg dit volledig
                    Steven

Comment

Working...
                    X