Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mensen van Gudule

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De mensen van Gudule

Voorbije vrijdag nog eens mijn camera meegenomen naar het werk om over de middag nog wat te oefenen in architectuur-fotografie.

1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Re: De mensen van Gudule

Foto nummer 3 spreekt mij het meest aan.

Comment

tweede een mooie en de derde heel goed licht, bij de eerste het beeld te donker.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

of hoe meningen kunnen verschillen: ik vind die eerste de mooiste
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

mooie details! Ben er ook al een paar keer gaan foto's nemen, maar op deze manier had ik het nog niet bekeken eigenlijk!

Comment

Bedankt voor de reacties alvast

Ik ben deze middag nog eens even teruggegaan en heb de eerste foto proberen hertrekken met het standbeeld beter belicht en een veel grotere DOF (hopelijk staat de toren er scherper op deze keer). Met een beetje geluk post ik die remake deze avond nog.

Ook de derde foto heb ik hertrokken, maar deze keer veel strakker gecadreerd. Ik zie wel of dat nog iets oplevert...
            1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

Ik vind ze alle drie erg mooi
              Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
              Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

Comment

Dit is de remake van de eerste foto (deze middag gemaakt). De belichting van het standbeeld is sterker en de DOF is groter:

Qua compo vind ik deze iets minder (staf niet binnen het kader, iets te weinig toren).

Welke vinden jullie de betere?

Comment

Voor mij blijft toch de 1e de beste versie van allemaal,,,,ook desondanks de herbewerking van nr 1.

Leuke en sterke compo trouwens....
                  "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Working...
                  X