Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel - Mont des Arts

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brussel - Mont des Arts

Ge kent hem wel, de Kunstberg

flickr

Re: Brussel - Mont des Arts

Eerste vind ik goed. Twee is wat donker imo.
    Staat daar ook niet zo ergens een "Old England" huis, gedecoreerd in Art Nouveau?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
      Eerste vind ik goed. Twee is wat donker imo.
      Staat daar ook niet zo ergens een "Old England" huis, gedecoreerd in Art Nouveau?
      Dat staat daar idd

Tweede te donker? Kan u niet bepaald ongelijk geven
      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
        Dat staat daar idd

Tweede te donker?
        Fout geformuleerd... de foto oogt donker door de donkere stenen. Kan jij weinig aandoen natuurlijk, als je dat gaat oplichten ben je weer een deel contrast kwijt. Kvond de eerste gewoon beter

Comment

Weinig volk daar toen zeg... Ben er ook een tweetal keren foto's gaan trekken onlangs, maar nooit was er zo weinig volk als op jouw foto's. Ben jij tijdens het week-end geweest ofzo? (ik ben namelijk tijdens mijn middagpauze gepasseerd)

Vind de eerste ook de betere. Alleen vind ik de lucht wat te effen...

In de tweede foto is het verschil tussen de donkere kasseien onderin en de witte lucht boven te groot. Mijn aandacht wordt dan ook getrokken naar de witte lucht en die is niet zo interessant.
          1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door apa Bekijk bericht
            Weinig volk daar toen zeg... Ben er ook een tweetal keren foto's gaan trekken onlangs, maar nooit was er zo weinig volk als op jouw foto's. Ben jij tijdens het week-end geweest ofzo? (ik ben namelijk tijdens mijn middagpauze gepasseerd)

In de tweede foto is het verschil tussen de donkere kasseien onderin en de witte lucht boven te groot. Mijn aandacht wordt dan ook getrokken naar de witte lucht en die is niet zo interessant.
            Donderdag gaan nemen. Op de eerste foto was er idd weinig volk

Voor de tweede heb ik wat meer moeite moeten doen om er net geen wagens op te hebben...
            flickr

Comment

Vind de eerste een mooie omzetting naar zwart-wit. Op deze manier zie ik ze graag. En de wandelende mensen zijn een goede toevoeging tot de foto. De 2de vind ik persoonlijk minder. Ik vind hem wel niet te donker zoals de meesten. Wat ik wel raar vind is dat je 2 lijnen over de foto ziet van links naar rechts. Je ziet ze over de ruiten gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Purevision Bekijk bericht
                Vind de eerste een mooie omzetting naar zwart-wit. Op deze manier zie ik ze graag. En de wandelende mensen zijn een goede toevoeging tot de foto. De 2de vind ik persoonlijk minder. Ik vind hem wel niet te donker zoals de meesten. Wat ik wel raar vind is dat je 2 lijnen over de foto ziet van links naar rechts. Je ziet ze over de ruiten gaan.
                Das de bekabeling die daar hangt.
                Je hebt alleszins oog voor detail!
                flickr

Comment

Aha, kabels. Daar had ik nu eens niet aan gedacht dat het dat was Ze staan wel erg strak gespannen en lopen voor het standbeeld door, denk dat ik er daardoor niet opkwam. Allesinds blijf ik het knappe fotos vinden

Comment

Volledig mee akkoord maar een dramatischer lucht kun je er enkel bij dromen of terugkeren natuurlijk
                    Eerste
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                    X